Hvordan kan vi hjælpe dig?

EASYConsult kan hjælpe dig med Microsoft Dynamics CRM på forskellige måder, lige fra ny implementering af CRM, udbygning af en eksisterende CRM-løsning eller som ressource for andre CRM-leverandører, der ønsker at drage nytte af EASYConsults, herunder Henrik Jensens, mangeårige erfaring med Microsoft Dynamics CRM.

 

Kom i gang med Microsoft Dynamics CRM

Hvis du skal i gang med Microsoft Dynamics CRM, så kan vi hjælpe dig med følgende:

  • Gratis og uforpligtende demonstration af Microsoft Dynamics CRM, så du kan se hvad systemet kan hjælpe dig med i din virksomhed.
  • Implementering af Microsoft Dynamics CRM, hvad enten det drejer sig om Online, Hosted eller lokalt installeret (Onpremise).
  • Konfiguration af Microsoft Dynamics CRM til Microsoft Outlook og/eller mobile enheder.
  • Komme i gang workshops hvor du bliver grundigt indført i Microsoft Dynamics CRM, så du får de bedste forudsætninger til at komme i gang med at benytte systemet.
  • Tilpasning af Microsoft Dynamics CRM, så systemet bliver skræddersyet til netop din virksomheds ønsker og behov.
  • Indlæsning eller migrering af kundedata eller andre former for data fra tidligere eller andre systemer.
  • Integration mellem Microsoft Dynamics CRM og andre systemer såsom økonomisystemer mv.

 

Eksisterende brugere af Microsoft Dynamics CRM

Hvis du allerede benytter Microsoft Dynamics CRM kan vi bidrage med følgende:

  • Overtage driften af systemet, hvad enten det drejer sig om Online, Hosted eller lokalt installeret (Onpremise).
  • Opgradering af Microsoft Dynamics CRM fra tidligere versioner.
  • Flytning af Microsoft Dynamics CRM fra Lokal løsning til Online, Online til Lokal løsning eller til og fra et Hosted miljø.
  • Migrering af data fra fra andet system til Microsoft Dynamics CRM.
  • Tilpasning af Microsoft Dynamics CRM, så systemet bliver skræddersyet til netop din virksomheds ønsker og behov.
  • Integration mellem Microsoft Dynamics CRM og andre systemer såsom økonomisystemer mv.
  • Opdatering af servere samt Microsoft Dynamics CRM-komponenter på servere så dit system fungerer så optimalt som muligt. 
  • Uddannelse af såvel almindelige brugere som superbrugere og teknisk personale (administratorer, udviklere mv.).
  • Gennemgribende gennemgang af eksisterende CRM-løsning, med henblik på at få denne vurderet ud fra et tekniske niveau, for dermed at få afklaret om løsningen er implementeret eller tilpasset efter bedste praksis ("Best Practice").

 

Assistance til andre Microsoft Dynamics CRM-partnere

Hvis du allerede benytter Microsoft Dynamics CRM kan vi bidrage med følgende:

  • Bidrage som rådgiver, arkitekt eller ressource på eksisterende Microsoft Dynamics CRM-projekter.
  • Assistere med problemløsning på CRM-eksisterende systemer.
  • Sparringspartner for partnere i eksisterende eller nye CRM-projekter.
  • Gennemgribende gennemgang af eksisterende CRM-løsning, med henblik på at få denne vurderet ud fra et tekniske niveau, for dermed at få afklaret om løsningen er implementeret eller tilpasset efter bedste praksis ("Best Practice").